Şifrelenmiş Word Dosyalarını Açmak (Resimli Anlatım)


Excel Şifre Kırma, Word Şifre Kırma, Excel Şifre Kırıcı, Excel Şifre Kırma, Şifreli Excel Dosyasını Açmak, Word Şifresi Kırma, Excel Şifre Kaldırma, Excel Şifresi Nasıl Kırılır, Word Dosyası Şifre Kırma, Excel Şifresi Kırma

Word, Excel ofis araçlarının şifrelerini mi unuttunuz veya internetten bulduğunuz bir dokümanın şifresini kaybetmişte olabilirsiniz o zaman doğru yerdesiniz. MS WORD ve MS EXCEL dosyaları üzerinde şimdi küçük bir deneme yapacağız ve şifreli bir Office dosyasının şifresini kıracağız.

Yada elinize geçmiştir belki, bazı word dosyalarının içeriği korunmak amacıyla şifrelenir.

Daha doğurusu dosyadan veriyi alıp,yayınlamak isteyenler için bir tür önlemdir bu yöntem

Dosyadakileri okuyabilirsiniz ama üzerinde herhangi bir değişiklik yapamazsınıza müsade edilmez.Bu korumayı nasıl kaldırabileceğinizi örnek resimlerle anlatalım.

1. Şifrelenmiş Word (doc) dosyasını açın
2. Klavyenizden ALT+SHIFT+F11 tuş kombinasyonuna basın.
3. Karşınıza "Microsoft Script Editör Design" isimli programı çıkacak.
4. Aşağıdaki kırmızı okla gösterilmiş alandaki "arama" çubuğuna password yazın


Bir üst ve bir alttaki satırlar aynı hizaya gelecek şekilde taranan alanı silin.


Dosyayı kaydedin ve çıkın Hepsi bu kadar, artık word dosyasının korumasını kaldırmış oldunuz.Dosyayı yeniden açtığınızda üzerinde istediğiniz değişikliği yapabilme hakkını elde etmiş olduğunuu göreceksiniz..

Kaynak: Site

İlgili Aramalar: doc, excel, excel parolası, excel parolası nasıl kırılır, excel parolasını unuttum, excel şifresi, excel şifresi kırma resimli anlatım, excel şifresi nasıl kırılır, excel şifresi unuttum, office dosyası, office dosyası şifresi kırma, office word şifresi nasıl kırılır, resimli anlatım, şifre, şifreli doc dosyası, şifreli word dosyası, word, word dosyası şifresi nasıl kırılır, word dosyası şifresini unuttum, word parola, word password kırma, word şifre kırma, word şifresi kırma resimli anlatım, xls, excel şifre kırma, word şifre kırma, excel şifre kırıcı, excell şifre kırma, şifreli excel dosyasını açmak, word şifresi kırma, excel şifre kaldırma, excel şifresi nasıl kırılır, word dosyası şifre kırma, excel şifresi kırma

5 Yorum:

 
 
Copyrgiht 2013 - Tüm hakları saklıdır